- 1. Játékos gyakorlás
- (Kezdjük el)
- ... nk velük az asztaltól távol! Játsszunk a szőnyegen, a nagyágyon, a teraszon, a kertben! Kisfiam beteg volt, otthon leckéztünk, akadálypályán haladtunk végig matekkal, olvasással, szövegértéssel. Néhány ötle ...
- Készült: 2018. március 06.
- 2. Strukturált tematikus gyakorlatoktól a projektmunkáig II.
- (Kezdjük el)
- ... s tanulják.) Az elmúlt napok „vizes” feladatai között volt sorba rendezés, számolás, olvasás, írás, betűzés, festés, rajzolás, ragasztás, különbség-keresés, E/1. (Én) használata, szókincsbővítés, for ...
- Készült: 2018. január 26.
- 3. Bevonni a „szeretett” tárgyakat
- (Kezdjük el)
- ... előmozdíthatja) az, hogy a számolási, olvasási vagy egyéb feladatot mibe „bújtatjuk” el. Kisfiam nagyon örült, amikor megkapta az új szőnyegeit (egy házikós és egy ugróiskolás), gyakran nézegette, vitte ...
- Készült: 2017. november 14.
- 4. Tankönyvi feladatok „akadálymentesítése” 2.
- (Kezdjük el)
- ... ő” feladatunk után hagytam, hadd játsszon vele, mielőtt áttértünk a következő feladatra. Néhány példa az akadálymentesítésre: • Az olvasás tankönyvben a kiskakas gyémánt félkrajcárja című mese képei a ...
- Készült: 2017. szeptember 11.
- 5. Tankönyvi feladatok „akadálymentesítése” 1.
- (Kezdjük el)
- ... feladattal átismételtük a hét napjait. • Bevezető feladatként színes pöttyökkel jelölt pálcikáknak kereste meg a helyét. • Hasonló pálcikás feladattal már az olvasást gyakoroltuk (három betűből ál ...
- Készült: 2017. szeptember 06.
- 6. Strukturált tematikus gyakorlatok - Iskolába készülünk II.
- (Kezdjük el)
- ... tika, olvasás, írás. Hagytam, hogy nézegesse őket, ahol elidőzött, ott beszéltünk picit az adott oldalon látott képről, és ennyi. 2. Következő lépésként az otthoni foglalkozásainkon – amelyek továbbra is k ...
- Készült: 2017. július 18.
- 7. Strukturált tematikus gyakorlatok – A kesztyű mese
- (Kezdjük el)
- Az autista gyermekek szeretik a rendet, a sorrendet; kitűnően feldolgozható mese számukra A kesztyű meséje. Kisfiam már első olvasás után megjegyezte, hogy melyik állatka melyik ujjba költözött, mit cs ...
- Készült: 2017. június 23.
- 8. Miért számok, miért betűk?
- (Kezdjük el)
- ... m kizárólag a számtani, betű-felismerési, olvasási ismereteket bővítik, sok-sok egyéb készséget is fejlesztenek. Ezeknek a gyakorlatoknak talán a legfontosabb eredménye, hogy gyermekünk motiválttá válik, sik ...
- Készült: 2016. szeptember 14.
- 9. Első lépések
- (Kezdjük el)
- ... tó, értelmes szavakká alakultak, és most abban segítenek nekünk, hogy a szókincsét bővítsük, illetve a szavak elolvasásával a kiejtésen, a beszédhibákon javítsunk. Sokkal jobban odafigyel a helyes kiejtésre, ha ...
- Készült: 2016. augusztus 12.
- 10. Olvasnivaló
- (Ajánló)
- ... - Simon Baron-Cohen - Julie Hadwin: MIKÉNT TANÍTSUK AZ ELME OLVASÁSÁT AUTIZMUSSAL ÉLŐ GYERMEKEKNEK?Gyakorlati kalauz tanároknak és szülőknek , Autizmus Alapítvány 2005 Patricia Howlin ...
- Készült: 2016. augusztus 05.
Mik azok a cookiek?
A süti (eredeti nevén “cookie”) egy olyan kis adatcsomag, amit az internetes szolgáltatások a böngészőben tárolnak el. Ez rengeteg webes szolgáltatás működéséhez elengedhetetlen technológia, amit 1995 óta minden jelentősebb böngésző támogat.
Miért jók nekem?
Számtalan internetes szolgáltatás használata múlik a sütiken. Ennek segítségével tud például bejelentkezni vagy éppen személyre szabott tartalmat elérni a neten.