- 1. Lelkesedés és játék – az autista gyermekek fejlődésében is
- (Szükőknek)
- ... álltunk, bármi legyen is az! Észrevettétek már, hogy az autista gyermekek szókincsének legnagyobb része azokból áll, amiket szeret? Amik számára érdekesek, fontosak: egy mesehős neve, a kedvenc ételek vagy ...
- Készült: 2019. április 02.
- 2. Strukturált tematikus gyakorlatoktól a projektmunkáig II.
- (Kezdjük el)
- ... afelismerés, halmazfeladat, vers és mese olvasása, zenehallgatás stb. Az első néhány nap munkáját fotóinkon láthatjátok. Ha kérdésed van, vagy megosztanád véleményedet, tapasztalataidat, várjuk leveledet! ...
- Készült: 2018. január 26.
- 3. Strukturált tematikus gyakorlatoktól a projektmunkáig I.
- (Kezdjük el)
- ... zókincset, „kreatívkodunk” (építünk, gyurmázunk stb.), mozgásos gyakorlatokat is választok, esetleg mondókázunk vagy zenélünk. 8. A feladatokat egy nagy vázlatfüzetbe, lefűző mappába vagy dobozba r ...
- Készült: 2018. január 15.
- 4. Szövegértés gyakorlása
- (Kezdjük el)
- ... eladatot, akkor lehet már nehezíteni. Olyan ábrákat válasszunk, amit biztosan ismer, és része a szókincsének. (A tankönyvi feladatok között vannak olyanok, amelyeket nem biztos, hogy ismernek, pl.: mozsá ...
- Készült: 2018. január 07.
- 5. Strukturált tematikus gyakorlatok - Iskolába készülünk II.
- (Kezdjük el)
- ... látogattunk és körülnéztünk, és az itthoni foglalkozásaink témája is az iskola lett. A strukturált tematikus gyakorlatok mindig tartalmaznak matematikai-logikai, beszédfejlesztéshez és szókincsbővítéshez kapc ...
- Készült: 2017. július 18.
- 6. Strukturált, tematikus gyakorlatok – ház, helyiségek
- (Kezdjük el)
- ... logikus gondolkodására lett volna szükség. A megismerő funkciók fejlesztésével azonban más területeken is eredményeket értünk/érünk el. Bővült a passzív és aktív szókincse is, egyre hosszabban fogla ...
- Készült: 2016. augusztus 31.
- 7. Eszközök – kártyák
- (Kezdjük el)
- ... thoni foglalkozások során segítik a tanulást (fogalmak kialakulását, szókincsbővítést, csoportosítást, válogatást, stb). • Bármilyen kártyát használhatunk – függetlenül a hozzájuk tartozó szabálytól -, ami ...
- Készült: 2016. augusztus 17.
- 8. Ember, test, testrészek
- (Kezdjük el)
- ... tam meg. Nagymozgásos, finommozgásos feladatok, beszédértést, szókincsfejlesztést segítő gyakorlatok, figyelem, koncentráció fejlesztését segítő feladatok szerepeltek, előkerültek a színek, tulajdonságok, és ...
- Készült: 2016. augusztus 15.
- 9. Ugyanazt, picit másként
- (Kezdjük el)
- ... t. Néhány feladat ezek közül: kezdjuk-el/ugyanazt ...
- Készült: 2016. augusztus 14.
- 10. Első lépések
- (Kezdjük el)
- ... ngereire, és jelentést ad a dolgoknak. 2. Összeköti azt, amit lát, azzal, amit hall. (Ez egyébként a szókincsbővítéshez elengedhetetlen.) 3. Partnerként kezd kezelni bennünket, bevesz bennünket a já ...
- Készült: 2016. augusztus 12.
- 11. Megfelelő kommunikáció
- (Módszerek)
- ... szókincsét, ezzel pedig élnünk kell! Néhány példa a teljesség igénye nélkül: • Ha kérünk valamit, szólítsuk mindig a nevén, és az utasítás elején, hangsúlyosan ejtsük! Pl.: Zoli, fogd meg a kezem ...
- Készült: 2016. június 26.
Mik azok a cookiek?
A süti (eredeti nevén “cookie”) egy olyan kis adatcsomag, amit az internetes szolgáltatások a böngészőben tárolnak el. Ez rengeteg webes szolgáltatás működéséhez elengedhetetlen technológia, amit 1995 óta minden jelentősebb böngésző támogat.
Miért jók nekem?
Számtalan internetes szolgáltatás használata múlik a sütiken. Ennek segítségével tud például bejelentkezni vagy éppen személyre szabott tartalmat elérni a neten.